På jobbet

Just nu gör jag mitt andra nattpass den här veckan. Och om sanningen ska fram så känns det riktigt bra att vara tillbaka! Träffa härliga arbetskamrater, fräscha upp mina kunskaper och framförallt få nya kunskaper. Det är över 10 månader sedan jag arbetade sist (förutom vaccinationsarbetet) och jag har varit rätt nervös inför att börja igen. Men det har verkligen gått super! Nu blir det heltidsjobb i ca två månader sedan blir jag mammaledig igen :-) Vad som händer mer till hösten får jag se.

Imorgon (=idag) är det Midsommarafton. Den inleder jag med att sova några timmar sedan så bär det iväg mot Ljustorp där vi ska umgås med goda vänner i en stuga. Hoppas att det blir riktigt fint väder!
Nu kallar arbetet! ;-)


Kommentarer
Postat av: Marina

Glad midsommar på er! Hoppas ni får roligt :) kram

2010-06-25 @ 02:39:13
URL: http://marinahamberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0