Första arbetspasset

Idag har vi varit hos min lillasyster i Indal och hjälpt till bygga en hundgård. Vi avslutade med att grilla lite hamburgare, men vi fick sitta inomhus o äta eftersom det blåste riktigt kallt ute. Helgen efter midsommar ska vi dit nästa gång, de ska hållas en auktion med massa gamla saker alldeles bredvid deras hus. Skoj! :-)

Nu sitter jag och laddar inför nattjobb. Usch va pirrigt det känns!! Sist jag arbetade på sjukhuset var över 10 månader sedan, och jag hoppas verkligen att natten blir lugn (nåt som man aldrig önskar annars ;-)

Lägger upp en bild på vår anslagstavla som jag målat vit här i dagarna, den blev riktigt snygg!














Jag och Albin hos lillasyster och hennes sambo


Kommentarer
Postat av: tanja

vad fin anslagstavlan blev! Hoppas det går bra att jobba inatt! :)

2010-06-20 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0