Sovdags

Snart ska vi krypa ner och förhoppningsvis slipper vi kliva upp vid 5-tiden som lilla herrn prompt ville idag. Jag kan köpa att han vill kliva upp kl 06.00, men inte tidigare. Tyvärr så är det vanligare att han vaknar före 6 än efter. Vi har provat att lägga Albin tidigare men han vaknar lika tidigt ändå, om inte tidigare!


Nu ikväll spelade vi ut Heavy rain, ja ni läste rätt! Vi började spela igårkväll och har spelat mer eller mindre hela dagen. Spelet var riktigt grymt må jag säga! Det bästa spelet jag någonsin spelat och Johan tycker likadant.


Jag lovade att sätta in en bild på mina fina julklappar jag gjorde, nämligen två korgar med lite allt möjligt i :)



Varje korg innehöll över 2kg godis, en glöggflaska, mandariner,
ett rött blockljus och en liten porslinstomte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0