Nedräkning

Nu är mammaledigheten nära, bara sex arbetspass kvar. Men jag blir inte ledig så länge som jag först planerat. Jag är till en början ledig hela september månad, men i oktober blir det förmodligen annat. Allt är inte spikat än, och jag hoppas jag får besked i veckan.

Igår besökte vi Selångers marknad en snabbis efter mitt jobb. Jag fyndade en väldigt fin hissgardin som jag tänkte sätta upp i köket. Efter marknaden for vi och käkade pizzabuffé på Biteline på Centralstationen. Vi avslutade kvällen med lite mathandling.
Idag har jag jobbat och efter jobbet så fortsatte jag att måla husgrunden. Det blev en himla skillnad, så nu ser det riktigt fräscht ut!
Imorgon är det åter igen dags för jobb. Hoppas det blir lite lugnare än vad det var idag.




Gungar för första gången i sitt liv







min glass, bara min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0