Boktips

Nu i dagarna har jag blivit tipsad om en serie böcker som ska vara riktigt bra. De är skrivna av Dan Buthler & Dan Öhrlund. Den första boken heter Mord.net och jag har den som ljudbok. Det lilla som jag lyssnat på verkar lovande :) På www.mord.net går det både läsa och lyssna på utdrag av boken. Jag läste till och med att den här boken ska bli film i Hollywood.

För övrigt så har Albin blivit förkyld för andra gången i sitt liv. Tycker så himla synd om honom, mammas lilla hjärta. Nätterna är värst, dagarna har gått ganska bra. Vi måste använda nässugen rätt så frekvent och det gillar han inte ett dugg, han avskyr den med andra ord.
Imorgon är det vikariefest på schemat och jag hoppas att lillpluppen kryat på sig lite mer till dess, annars vet jag inte om jag vill gå ut.

Nu ska jag hjälpa min kära sambo med att fylla friggeboden. Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0