Underbara vårdag

Jäklar vilket härligt väder det är ute idag! Ska försöka bege mig ut och fortsätta kratta och rensa gården så snart som möjligt. Det är valborg om mindre än en vecka och till dess hoppas jag att allt brännbart skräp ska ligga på majbrasan. Med andra ord så har vi det vi gör här hemma ;-)

Idag har vi hunnit med både vårmässan och mathandling. Resten av dagen blir nog till att vara ute och greja. Blev tipsade om nåt företag som hämtar metallskrot gratis och med tanke på hur mycket skrot vi har på vår gård så kan det vara värt att ringa :-)

Nä, nu ska jag ta och byta på lillplutten och sedan går vi ut och gör småvovvsarna sällskap. Hoppas ni har en lika härlig lördag som vi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt att du skaffat en blogg! :) Jag hoppas allt är bra med er hemma i Söråker. Kram

2010-04-24 @ 14:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0