Sommartid

Helgen har varit toppen och tråkigt nog är den slut. I fredags åkte vi och firade lillasyster som fyllde 22år. Hon bjöd på smörgåstårta och fikabröd. Väldigt skönt för oss att slippa laga någon fredagsmiddag :) Vi åkte hem när det var dags för barnen att lägga sig. När barnen somnat så såg vi några avsnitt Dollhouse som vi fick hem från lovefilm i veckan. På lördagen åkte Tova till min storasyster i stan, där hon skulle tillbringa natten. Albin fick åka till mina föräldrar när han vaknat från sin middagsvila. När vi var barnfria började vi göra oss i ordning till kvällens 40års-kalas. Temat var 80-tal :) Johan förvandlades till en 80tals-hårdrockare och jag till 80tals-brutta :)

Festen var riktigt lyckad och nästan alla var utklädda :) De bjöd på god mat och dryck, tävlingar och karaoke och klockan var närmare 02 när vi begav oss hemöver.

Söndagen blev lugn. Solen sken nästan hela dagen. Vi tvättade bilarna, småkrattade gården, lekte med barnen och grillade. På kvällen blev det innebandy för min del.

Hoppas er helg varit fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0