Resumé från sist

Ska sammanfatta de senaste dagarna lite kort. I torsdags blev det Birsta city för hela slanten. Jag, Tova och storasyster rännde runt i hela 5 timmar (!), var alldeles slut i benen då jag kom hem :) Shoppade en massa, bland annat kläder och accessoarer inför kommande 40årsfest med 80-talstema. På fredagen åkte vi in till stan efter lunchtid, mötte upp syrran och strosade bland alla affärer. Tova fick sitta i sittvagnen (emmaljungan) och Albin stod på ståbrädan. När klockan närmare sig middagstid så mötte vi upp min familj på Memento och åt tacobuffé. Jag och Johan åt för under 100 kr tillsammans (buffé och dryck), fatta vad billigt :) Maten var riktigt bra också, mycket att välja på. Lördagen bjöd på underbart väder. Dagen spenderades utomhus och under kvällen var vi hos min bror och hans familj. Käkade middag och umgicks :) Söndagen blev lugn och på eftermiddagen åkte vi iväg och firade Johans mammas karl som fyllt år.

Tova har även fått flytta in i sitt rum så två nätter har hon sovit själv. Första natten gick suveränt, andra natten vaknade hon titt som tätt. Idag har hon haft lättare symtom på förkylning så jag antar att det är därför hon sovit oroligt. Hoppas det går över snabbt iaf.

Nu, Maria Wern på TV4.


I lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0