Promenaddag

Ikväll kan kvällen spenderas i soffan med gott samvete, som jag har promenerat idag! Först iväg till dagis imorse, fick vända hem efter jag gått 1/3 för att hämta skötväskan som jag glömde hemma. Efter dagisavlämningen så gick jag vidare ner till mamma och därifrån till min moster på byn och till slut hemöver. Nu har jag precis kommit hem efter har gått till och från dagis för att hämta Albin. Grym träningsvärk sedan gårdagens styrketräning har jag också. Jag var riktigt peppad inför träningen igår och körde verkligen max på alla övningar :)

Nu har älsklingsgrabben "helg" och vår kväll kommer bli lugn. Tänkte bada barnen och pyssla lite i hemmet.

Hoppas ni haft en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0