Toppenväder och födelsedagskalas

Idag vaknade jag upp till rena rama sommarvärmen. Det blev raka vägen från sängen till altanen :) Johan och barnen hade kommit hem någon timme innan jag klev upp och det var underbart att få se dem allihop. Barnen fick i sig makaroner och korv till lunch och därefter blev det bad i balja på altanen. De var smutsiga efter helgtrippen och ett bad utomhus gjorde både barn och mamman glad :) Efter badet fick Tova sussa en stund och jag tog med mig Albin ut på gården. Han fick använda vattenslangen och vattna lite här och var. Det är toppen att ha egen brunn och därmed gratis"trädgårdsvatten" :)
 
 
 
På eftermiddagen åkte vi till lillasyster och hennes kille på Alnö. Syrran fyller år på tisdag och idag blev hon uppvaktad av familjen. Hon bjöd på smarrig smörgåstårta och lite andra godsaker. 
 
 
 
Ikväll har vi njutit av kvällssolen. Albin har hoppat en hel del studsmatta och Tova har lekt nöjt på altanen. Nu ska jag se söndagsfilmen på TV4 innan det är dags att hoppa i säng.
 
 
Hoppas ni haft ett härligt avslut på helgen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0