Regniga dagar

Det har regnat under alla mina lediga dagar och som det ser ut ska det fortsätta :(. Jag hoppas det åtminstone blir fint på söndag då vi tänkte fira Tova som fyller år imorgon. Tänk att vår lilla tjej redan blir ett år, tiden går galet fort! 
 
 
Idag har vi varit till BVC för 1-års vaccination samt kontroll av vikt och längd hos lilla damen. Vaccinationen gick väl bra, hon skrek som sjutton när de stack och det höll i sig nån minut. Både sköterskan och doktorn tyckte att Tova var väldigt stark i kroppen :) Hon vägde 9950kg och var 74,5cm lång om jag minns rätt. Albin vägde i samma ålder något mer och var nästan 4 cm längre, så hon är lite knubbigare vår lilla dam :) 
 
 
Idag fick jag min nya personliga almanacka :) Att ha en kalender är ett måste för mig som är ett planeringsfreak och planerar det mesta i vardagen. Kan vara väldigt spontan också, så jag vet inte riktigt hur det går ihop.. :) De senaste 5 åren har jag beställt mina kalendrar från personligalmanacka.se och har varit supernöjd varje gång. Ett tips till dig som vill ha en personligare kalender som du kan variera med egna bilder, lägga in födelsedagar m.m 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0