Jobbpremiär

Nu har jag avklarat tre jobbnätter och det känns superbra :) Innan första nattpasset var jag såklart väldigt pirrig men efter halva natten (om inte tidigare) så var man inne i jobbet igen. Alla tre nätterna var småpyssliga, allra mest fredagsnatten och det gjorde att tiden flöt på :) Nu är jag ledig fram till torsdag och då har jag två nätter framför mig. Nu är det 26 nätter kvar innan jag blir ledig igen, har en känsla av att det kommer gå undan :)


Nu ska jag göra ett nytt försök med att lägga Tovatösen, som råkade somna i bilen en stund ikväll. Storebror är duktig och sover sen mer än en timme tillbaka.

Ha en härlig helg alla!

 
Busig tjej som inte vill sova
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0