Snart dags för jobbnatt 2 av 3

Vi hade en otroligt lugn fredagnatt på jobbet. Minns inte sist det var så lugnt och faktiskt var det rätt så skönt :) Snart är det dags att bege sig inöver igen för helgens andra jobbnatt. Ute regnar det titt som tätt, emellanåt visar sig solen men bara för en kort stund. Jag vet inte om jag inbillar mig men jag tycker det har varit mycket regn i sommar. Och har det varit en superfin dag så har det varat max 1-2 dagar, eller hur? Vi får hoppas på en fin höst innan den kalla vintern är här.
 
 
Igår påbörjade vi projekt gräsklippning. Johan tog åkisen och jag körde den vanliga. Det började regna mot kvällen så jag hann aldrig klart så idag tog jag resten. Det tar ganska mycket tid att klippa alltihop, vi har ju närmare 4500km2 att klippa. 
 
 
Nu ska jag ta och lägga sonen innan jag rullar mot sjukhuset. Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0