Lördagsblogg

Tänkte göra en liten uppdatering medan tid finns :) Nu har jag jobbat klart för den här veckan och nästa vecka väntar tre nattpass. Igår spenderade vi em/kväll hos min bror och hans familj. Det var underbart väder och vi var mest ute och njöt av solen. Det blev gemensam middag som bestod av hämtpizza och när klockan blev 19 tog jag med mig barnen och for hemöver. Johan lämnade sällskapet redan vid fem-tiden för att åka till skjutbanan.
 
 
Igårkväll när barnen somnat började jag förbereda en räkpaj och efterrätt. Ikväll ska vi iväg till vänner och äta middag och tydligen vankas det kräftor :) 
 
 
Idag verkar det bli toppenväder, men det var kallt som sjutton imorse, lite över 2 plusgrader. 
 
 
Här kommer lite instagrambilder, ha en härlig helg allesammans!
 
 
   Grillade i torsdags, kanske för sista gången i sommar  
 
 
 
 
 
Ska köra en blutsaftkur i hopp om att slippa järntabletter, blodvärdet var inte sådär jättebra (105).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0