Kvällsbloggning

Inatt när jag var på jobbet så kikade jag lite på schematavlan och insåg att jag inte alls har så många pass kvar att jobba. Tiden har gått så otroligt fort, jag tycker jag nyss började arbeta?! Den här veckan jobbar jag onsdag och torsdag, sedan åker vi upp till torpet i helgen. Jag har inte varit där på flera veckor så det ska bli så kul. Troligtvis gör vi en visit på Junsele djurpark under helgen också :) 
 
 
Det är synd att sommaren är så kort. Vi hade velat gjort ännu en sväng till furuvik tillsammans med vännerna i Västansjö. Någon kräftskiva hinner vi inte heller med i år :( vi får ladda för en dubbel kräftfest nästa sommar istället.  Jag jobbar ju varannan helg då det blir inte så många lediga helger att hinna göra saker på. 
 
 
Nu kom min kära sambo hem från skjutbanan så nu avslutar jag inlägget. Ha en bra kväll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0