Löppremiär

Igår snörade jag på mig adidasskorna och tog mig en löprunda runt gryttjom. Det var riktigt jobbigt, speciellt då det började toksnöa och vägen var lerig. Kändes som att jag sprang i blindo och halkade till emellanåt. Idag blev det samma runda, men med blåst istället. Bättre resultat fick jag också, trots motvind! Sträckan är ca 4,7km och idag avklarade jag rundan på strax under 35 minuter.


Annars då? Ja, jag hann väl inte mer än att "friskförklara" sonen så föll dottern dit igen. Över 40 grader i temp hade hon ikväll. Så det blev ingen styrketräning för min del.. Men mina föräldrar lånade Albin en stund i dag så jag kunde dra iväg och springa iaf!


Imorgon är det skärtorsdag och då får vi kärt besök av Johans mamma och karl. Då blir det lite påskfika :) Vi ska väl förhoppningsvis hinna med att mathandla också. På fredag sover båda barnen borta och för oss vuxna blir det PARTY :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0