En regnig start på veckan

Usch vilket trist väder vi vaknade till idag. Det var ju så himla underbart väder igår! Tova sov väldigt dåligt inatt, vaknade till och från. Albin sov däremot oavbrutet till närmare 7 (!) imorse, vilket var evigheter sen sist. Trots att han sov "länge" så har han ändå varit trött idag. Mycket vill ha mer kanske? :)

Idag startade vi dagen med kyrkis. Det var väldigt längesen vi var där, jag tror inte ens Albin riktigt mindes vad kyrkis är för nåt. Han trodde först att han skulle till kompisarna på dagis :)

När vi kom hem var båda barnen supertrötta. Tova la jag i spjälsängen på övervåningen och Albin fick sova i vagnen på altanen. När han sovit 1½ timme så drog jag in honom och lät han vakna.

Nu ska jag kika på avsnitt två av Titanic på SVTPlay.

Idag fick vi hem två skivor från LOVEFiLM så nu kan vi fortsätta med vårt seriemaraton.
Här kan du prova 30 dagar kostnadsfritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0