Mittiveckandagen

Nu är det inte många dagar kvar till vi har helg igen! Härligt är bara förnamnet :)
Igår skickades en beställning på närmare 300 foton till fujidirekt. Det tog några timmar att gå igenom allt och det känns så skönt att det är gjort :)
Det blev zumba igårkväll. Det var riktigt skoj och den här gången blev träningen mer intensiv för min del eftersom de flesta rörelser kan man sedan förra passet. På slutet blev det core och avslappning.
På tordag hoppas jag kunna gå på ass n legs och core som körs på Etic i Timrå. Det beror på hur det går med barnen :)

Idag har jag, Tova och min mamma varit hos lillsyrran och hälsat på. Vi köpte med oss goda baguetter från Nollans macka och mumsade i oss dessa till lunch :) Efteråt bjöd syrran på en sötsur svartvinbärspaj och gott kaffe.
Nu är vi åter i Söråker och jag ska snart åka och hämta älsklingsgrabben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0