Innebandypremiär och sjukt barn

I söndags var det höstens första innebandyträning. Så jäkla kul och ganska så jobbigt! :) Nu hoppas jag kunna köra varje söndag framöver. Ikväll blir det trist nog ingen zumba för mig. Johan jagar som sagt den här veckan så jag är själv med barnen, och Albin är dessutom jätteförkyld. Igårkväll hade han närmare 40 graders feber, han som aldrig brukar ha feber. Han verkar dock vara på bättringsvägen idag så jag håller tummarna för att det är så! Inget dagis eller bebisbio blir det alla fall. Nu ska jag göra välling till vår morgonpigge son, kl 05 vaknade han idag. Tova sover fortfarande uppe i sängen. 8 veckor gammal blir tösen idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0