Mysig start på fredagen

Albin fick äntligen sova ostört inatt, han hade varken någon kräkning eller diarré. Han hade till och med en fast avföring idag på förmiddagen. Det gjorde min dag idag kan jag lova! Tänk vilka konstiga saker man blir glad av nuförtiden :)

När det ljusnat ute imorse så kom mina föräldrar förbi. Vi klädde på oss och gick ut till vår lilla "skog" som vi har på tomten. Pappa hade sågen med sig för vi tänkte ta ner en liten gran :) Mamma fann en söt och nätt som passade perfekt! Efteråt gick vi på mossjakt (kanske inte heter mossa, men sånt där vitt man har i adventsstaken ni vet) och vi fann ganska så mycket faktiskt :)

Albin fick springa av sig ute och det var riktigt skönt att få komma ut en stund. Härliga plusgrader är det ju också :) Nu sover grabben och det är snart dags för Tovatösen att sussa. Då tänkte jag passa på att duscha och kanske ta mig något ätbart.

Ha en skön fredag!!


"Titta ormen, ssss" sa Albin när han fick syn på pinnen :)
Snart är dessa ett minne blott.. och de nya fönsterna ska ha samma form och storlek.
Nya fönster i gammal stil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0