Första november

Den här månaden inleds med strålande väder! Vi tog syskonvagnen till dagis och Tova vaknade för en liten stund sedan efter att ha sovit LÄNGE utomhus :) Det blir nog ännu en promenad när grabben ska hämtas.

Gårdagen startade tidigt och vädret var fint så jag tog med mig barnen till mamma och lillebror som har höstlov. Vi tog en prommis till lekparken så Albin fick springa av sig lite :) Sedan var det dags för lunch och vila för lilleman och han fick sova kvar hos mamma medan jag tog med mig Tova till Birsta för en träff med arbetskamraterna. Jag och en annan tjej på jobbet fick barn i somras och igår blev våra små töser uppvaktade :)

Det blev en lugn hemmakväll igår. Johan gjorde lite nytta och rensade avloppen inne i badrummet medan jag pysslade med barnen. När Albin somnat så såg vi några Walking Dead avsnitt och sedan var det i princip läggdags.

Ikväll blir det nog också lugnt eftersom det inte är någon zumba.
Hoppas ni har en skön start på november månad!


Kommentarer
Postat av: Veralena

Vi håller på att fundera och kika på lite olika syskonvagnar så jag tänkte höra med dig vilken vagn ni har? Är du nöjd med den? Hur mycket använder du den till båda barnen, är det bara till och från dagis? Brukar Albin sova i vagnen?

När man ser en bred syskonvagn tycker jag att de känns så grotestkt stora! Känns det så när man har en och är van att köra den? Hur länge tror du att ni kommer att använda den, innan Albin vill gå själv eller kanske klarar sig med en ståbräda?



Många frågor här men jag hoppas att du orkar besvara dem:)

2011-11-01 @ 22:53:16
URL: http://vdeak.blogspot.com
Postat av: Veralena

Tack för infon:)

Kan du ha barna både emot dig och ifrån dig i vagnen?



En träff med alla barnen skulle vara roligt, det var verkligen längesen nu!

2011-11-03 @ 10:34:30
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0