Regnig veckostart

Då var det dags för en ny vecka igen. Jag har några lediga dagar framför mig innan jag gör mina sista arbetsnätter för det här året. Som vanligt är vädret uselt så fort jag blir ledig. Är ganska mätt på allt regnande nu. Dagarna blir så långa och tråkiga när de måste spenderas inomhus. Om det fortsätter att regna i eftermiddag/kväll så tror jag att vi gör ifrån oss veckans mathandling. Lika bra när det ändå regnar och inte går att pyssla ute.

Vi har i alla fall haft en fin helg och fått en del gjort. Johan har satt upp foder på alla fem fönster, det bara lite färg (dölja spikhuvud osv) och fix kvar innan de är helt klara. Nästa projekt blir altanen och vi får se om vi hinner börja nåt den här veckan, annars kör vi igång nästa vecka då jag har gått på min långledighet :)

Nu ska jag vika lite tvätt, sen får vi se vad vi hittar på. Ha en skön måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0