Produktiv torsdag

Ikväll har vi grejat och donat en massa känns det som. När middagen var intagen så fortsatte Johan lite i Albins rum och satte upp en mörkläggningsrullgardin. Jag började göra i ordning en smarrig kall tonfisk- och räkpaj som jag tänkte vi ska äta imorgon, inleda helgen med lyxmiddag ;)
Efter att vi lagt Albin för natten så begav vi oss ut och jag satte igång och måla en träbänk och ett par fönsterfoder. Johan började gräva en djup fåra i marken för att gräva ner nån kabel vi haft hängandes i luften på tok för länge :)
Nu har jag pysslat med några hushållssysslor och Johan är fortfarande ute. Vi hade tänkt se en film ikväll men jag tror vi skippar det, är på tok för trött.

Nu ska jag ta ut hundarna en sista sväng. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0