Ett kort inlägg

Blir bara en snabbis uppdatering idag. Min dag började med sovmorgon och sedan sov jag tillsammans med Albin under hans sovstund så nu är jag pigg och alert inför den kommande arbetsnatten :) Medan vi sov så fortsatte Johan med att sätta upp fönsterbleck och foder på våra nyinsatta fönster, tre av fem fönster är färdiga :)


Nu är vi nyligen hemkommen från födelsedagsfirande i Ljustorp. Det är snart dags att börja med middagen och sedan är det nattning av Albin och nattjobb som väntar. Det här dagen har gått väldigt fort med andra ord! Imorgon lär jag sova framåt lunchtid och sedan får vi se vad vi hittar på för pyssel. Vi har en ganska gedigen lista på saker som ska fixas här hemma så sysslolösa blir vi inte :)

Nu ska jag ta och grilla hamburgare till middag!

Kommentarer
Postat av: Katta

Tack för den fina presenten! :)

2011-05-21 @ 21:40:09
URL: http://kattasjolie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0