Välkommen mars

Det ser ut att bli en lika fin dag idag som igår, lovely! Jag har precis tagit mig en dusch för att vakna till, lilleman skulle nämligen inte sova längre än till 05.15 idag. När klockan närmar sig halv tio tänkte jag att vi tar oss en promenad med hundarna och sedan får Albin fortsätta sova ute.


Vi började som sagt se den nya zombie-serien igår, och den var läskig tyckte jag! Vi plöjde igenom två avsnitt och det blir säkert nåt avsnitt ikväll också :) Måste också se senaste Solsidan som jag missade i söndags pga nattjobb.
Ikväll är det me&I klädträff hos Cecilia och det ska bli skoj! Och imorgon har vi tänkt oss ett besök på drakborgen.


Ut och njut i solen alla ni som kan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0