Syskonvagn

Jag har inte riktigt bestämt mig om vi ska köpa en BabyTravel Dublin eller en Carena Double Swing. Det är inte mycket som skiljer vagnarna åt, jag kan tycka att BabyTravels syskonvagn är snyggare. Carenas syskonvagn har väldigt omtyckta "varukorgar" under, men då saknar vagnen ställbart handtag. Däremot går Carenas syskonvagn att fälla ihop med liggkorgen i, det går inte med BabyTravels syskonvagn. Ikväll ska vi åka till Barnens hus då de har kvällsöppet med erbjudande på Carenavagnen. Kanske får priset avgöra?




BabyTravel dublin




Carena double swing

Kommentarer
Postat av: helena

hej, kom in på din blogg när jag satt och tittade efter vagnar. det verkar som om vi har samma problem med att välja vagn. tycker det är synd att man inte kan på prova dem ett tag ( förstår ju självklart även varför man inte kan det) men det är ju ganska mycket pengar man skall lägga på den. Vi har en liten kille på 14 månader och i augusti skall han få en lillebror. Vi hade inte riktigt räknat med så tätt, men blev klart väldigt glada ändå, så vi köpte en ny brio sing när min son föddes oc den funderar vi fortfarande på att behålla upptill en syskonvagn.

När skall du ha en lilla? och hur gammal är ditt andra barn ?

mvh heléna

2011-03-13 @ 15:04:04
Postat av: Nadja

Vi fick ett kanonerbjudande på Carenas vagn så då köpte vi den. Jag har kört lite med den hemma inomhus och det verkar vara en bra vagn, går smidigt och svänger bra =) Kompisar som har en sån gillar den också. Sonen har även provat åka och han gillar den. Albin är 12½ månad nu och syskonet är beräknat den 7 juli, då är Albin omkring 16 månader.

Vi köpte en ny emmaljunga citycross när Albin föddes och vi kommer sälja den när bebisen tittar ut.

2011-03-13 @ 15:37:14
URL: http://nadjalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0