Mera promenad

Efter lunch idag så tog vi oss en promenad ner till Michaela, Milian och Melvin. Där var vi ute en stund med alla grabbar, Melvin sussade i vagnen och Albin & Milian åkte pulka. Sedan gick vi in och fikade, pojkarna lekte och mammorna surrade :)
Vid 15-tiden så började jag och Albin promenera hemöver och när vi var hemma hämtade jag hundarna så de fick följa med på en liten promenad de med. Albin fortsatte sedan sova en stund i vagnen och under tiden gick jag in och fixade med middagen.
Nu ska jag umgås med mina grabbar innan det är dags att åka till klädträffen! :)



Middag idag blev mango chutney kyckling, gott som tusan!

Kommentarer
Postat av: Veralena

Hej på dej,

Jag såg en länk i en annan blogg om ett gratispaket till gravida och kommande bebis tänkte att det kanske kunde vara något för dig om du inte redan har hämtat ut en box. Kika in på denna sidan: http://babytobe.se/

2011-03-01 @ 22:50:58
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0