Halsont och söndagsmys

Söndagsmiddagen blev vitlöksdoftande fläskfilé
med västerbottensost och Pommes duchesse




Imorse vaknade jag med världens halsont som senare gav med sig något men nu börjar halsen göra riktigt ont igen. Jag hoppas verkligen att Albin slipper det här och att mitt halsont går över snabbt.
Imorgon ska Albin göra sitt första besök hos tandläkaren, ska bli spännande och se hur det går :) Resten av veckan är ganska oplanerad, vi får se hur min onda hals ter sig.
Nu ska snart lillkillen i familjen sova för natten och för min och Johan del blir det film och Solsidan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ser riktigt gott ut! :)

2011-03-06 @ 19:04:58
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0