7 år tillsammans

Igår firade jag och Johan sju år tillsammans. Det blev nästan lite bortglömt. Vi har varit så fokuserade och upprymda av ultraljudet :) Förutom födelsedagsfirande av min lillasyster så blev lördagen väldigt lugn. Albin har ju blivit förkyld under helgen så de två senaste nätterna har inte varit rolig för varken honom eller mig och Johan. Inte många timmar sömn för någon av oss med andra ord. Hoppas han kryar på sig snart så vi kan hitta på nåt skoj till veckan :)

Det blev god middag och alldeles för mycket sötsaker för vår del igår :) Tårta och bullar på kalaset och glass å chips här hemma. Men gott var det! Under kvällen kurade vi ihop oss i soffan och såg några avsnitt av Supernatural. Nu har grabbarna gått upp på övervåningen för en stunds vila och jag har passat på att dammsuga och torkat alla golv.

Nu ska jag skala en potatis till lilleman och sedan tror jag nog att jag kryper ner med mina grabbar uppe :)


Blev tacos till middag igår, och idag med ;)





Köpte hem den här glassen igår och besvikelsen var stor!
Kände varken smak eller såg något spår av några macadamianötter.
Blev så besviken att inte ens chokladsåsen i glassen var god.
Tummen ner!


Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis till de 7 åren :)!

2011-03-28 @ 08:24:55
URL: http://kattasjolie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0