Energiförlust

Åh så trött jag blev efter middagen. Mer trött än någonsin tror jag! Trött och slut. Hoppas det inte är någon förkylning som är på gång, men jag känner mig lite pre-sjuk. Min sambo försöker pigga upp mig med hemmagjorda chokladbollar och jag har tryckt i mig två stycken, utan effekt hittills. Tror det blir en tidig kväll, man vet aldrig om Abbe tänker härja inatt eller inte. Han vaknade bara en gång under natten till idag, och det tackar vi för!
Härligt som sjutton med helg imorgon. Åh vad vi ska mysa och må gott. Och förhoppningsvis göra lite nytta.


Innan tröttheten slog över mig idag så hann jag och Albin hitta på lite smått och gott. Förmiddagen spenderade vi tillsammans med min mamma hemma hos dem och under eftermiddagen var vi och hälsade på Michaela och Milian.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0