Andra advent

I fredags blev det en sväng på Birsta för att handla mat och lite grejer inför Tovas dop. Kvällen spenderades här hemma tillsammans med några från min familj. Vi var åtta stycken som käkade tacos och spelade sällskapsspel :)

Under lördagen hade jag min storasyster här, Johan åkte iväg till hans mamma och släkt för att fixa en grej. På förmiddagen så tog jag och syrran med oss barnen och vår lillebror till badhuset. Båda barnen tyckte det var jätteskoj :) Tova sprattlade i vattnet och skrattade, Albin åkte runt på alla möjliga flytgrejer :) På eftermiddagen åkte vi ner till mamma och pappa och åt gomiddag :)

Idag har vi 2-årskalas, julbord och 20-års fest på agendan.  En dag fylld med massa gosaker med andra ord :)


finaste pepparkakan i hela världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0