Toppentisdag!

Halv sex började vår dag, när Abbe kom in till vårt sovrum. Vi pysslade med lite morgonbestyr innan det var dags att sätta barnen i vagnen och knata bort till dagis. Strålande solsken gjorde promenaden till en fröjd :)
Det gick superbra att lämna Albin, han sa inte ett ord utan satte igång och lekte direkt.

När jag och Tova kom hem fortsatte hon att sova ute i vagnen och jag satte igång och städa nedervåningen. Efter städningen hade Tova vaknat till och fick äta, därefter la jag henne i vagnen och gick i väg på bebisbio som visades på byn. Vi såg nya svenska filmen Försvunnen med Michaela och hennes grabb :) När bion var slut promenerade jag hem med Tova och var hemma runt en halvtimme innan det var dags att bege sig ut igen.

Nu har vi kommit hem från dagis och Abbe har ätit mellis. Det hade gått jättebra för honom på dagis. Sovningen gick super och han hade gått runt och kramat alla barnen mest hela dagen :) Han var på strålande humör när jag hämtade honom så jag antar att han haft det bra idag :)

Idag har det blivit många barnvagnspromenader (totalt ca 1½timme) och ikväll tänkte jag prova på Zumba som finns på byn. Imorgon är det dagis för Abbe och för mig och Tova blir det kyrkis tillsammans med några andra mammor :)

Glad grabb imorse innan dagis :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0