Mobil- och billös

Idag upptäckte jag att min mobiltelefon slutat fungera. Den är stendöd! Hoppas vi hittar nån gammal mobil här hemma som fungerar för jag orkar inte köpa någon ny.. det är bara jobbigt!
Vi har ingen bil hemma idag heller. Den tog Johan med till jobbet så kan kunde greja lite med den. Men vi klagar inte, vädret har ju varit riktigt fint idag :) Nu sover lillskruttan i vår säng på övervåningen och jag å Abbe är nere och varvar mellan att befinna oss på altanen och tvrummet :)

Idag kommer mina föräldrar och lillebror hem från Turkiet. Ska bli så skönt att ha dom hemma igen! Ikväll hämtar vi dem kl 18 på midlanda.

Angående Albins prickar så är de på tillbakavägen. De är alltså inga vattkoppor. Det är säkert nå virusprickar av nå slag som barn kan få. Skönt att de inte gjorde nån större skada iaf :)

Nu ska jag pyssla med annat, ha en fin dag!





Tova i sin mysiga sovpåse igårkväll innan läggdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0