Ingen tid

Har inte haft någon tid över att blogga de här dagarna. Känns som att vi har haft fullt upp hela tiden :) Vi har staplat ved, tittat på film, njutit av finvädret och bara myst. Albin har sovit hos hans moster i Indal från igår till idag. Det hade gått hur bra som helst :) Så idag fick vi sovmorgon framåt 9-tiden och snacka om huvudvärk jag hade när jag vaknade. Tror det var för att jag sov så mycket, det blev 10 timmar sömn jämfört med 6 timmar man annars sover :)

Nu sover prinsen och jag ska strax lägga Tova i vagnen och ta med henne ut så jag kan joina Johan med vedstaplingen. Hoppas ni andra haft en härlig helg!


rund och go om kinderna har tösen vår blivit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0