Grå måndag

Usch och fy för en grå och regnig start på veckan. Det var ju så fint väder igår också blir det såhär. Jag har i alla fall fått lite nytta gjord här under morgonen. Både diskmaskinen och tvättmaskinen går varma, golven har blivit dammsugade och lite tvätt är vikt. Men nu vet jag dessvärre inte vad vi ska hitta på. Tova sussar gott i vagnen och Albin är lite halvt rastlös. Blir tyvärr en innedag nu när det småregnar titt som tätt ute..


Nä, nu ska jag sätta igång Dora på dvdn åt Abbe och själv kanske jag kikar på en film på datorn. Om någon timme är det dags för lunch för lilleman och därefter får han gå och sova nån timme.


storkillen tittar på SVTB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0