Mitt i veckan

Den här veckan bjuder inte på nåt vidare fint väder. Och då håller vi oss inomhus mest hela dagarna.
I måndags var det dags för Albins tremånadersvaccination. Usch vad jag hade gruvat mig inför den dagen men tack vare att jag hade satt emlaplåster på lillprinsens båda lår så märkte han inte ens sticket! Och inga biverkningar fick han heller :-)
Igår hade jag tid för efterkontroll hos barnmorskan. Enligt barnmorskan så syntes det inte ens att jag fött barn och alla värden var bra. Det som återstår är ett par kilon som ska väck, sedan är man förhoppningsvis som innan ;-)
Idag ska jag in till avdelningen på schemamöte och efter det tänkte jag hinna med att få sprutan mot röda hund.
Imorgon är det dags för babysångsavslutning och sedan är det nästan helg igen!
Blev ett kort och trist inlägg idag, men det får duga så länge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0