Lördag

Härligt med lite ledigt! Annars har det varit rätt mycket jobb och varvandes mellan dag- och nattjobb. Den här helgen har vi som sagt målat svärmors hus. Imorgon har vi tänkt åka iväg på en auktion, sånt gillar jag!
Till veckan jobbar jag måndag, tisdag och onsdag sedan bär det iväg på vår minisemester :-) Nästa ledighet för mig blir inte förrän i september, men det ska väl gå bra det med! Funderar lite på vad man ska sysselsätta sig med i höst, känner inte för att bara gå hemma och fördriva tid. Man kanske skulle ta sig an och fixa trappen? Den måste slipas åtskilliga gånger och sedan ett par lager färg på det.


Igår blev Albin 19 veckor och kattungarna 6 veckor. Vart tar tiden vägen? Snart så ska vår lilla prins döpas! Han har en sån tjusig dopklänning ;-) Känns som att den här sommaren kommer gå riktigt snabbt med tanke på att dagarna bara flyger förbi! Det är nästan bara 6 veckor kvar för mig att arbeta (35 arbetspass), sedan är det höst och alla skolor drar igång.

Lite inplanerat i sommar
v.28 minisemester
v.29 påbörja altanbygge
v.30 dop
v.32 drakbåtsfestivalen
v.33 selångers marknad
v.34 albin 6månvaccination
v. 35 ullared?
 


 


Syskonmys


Kommentarer
Postat av: tanja

mer uppdatering :) hihihihi

2010-07-15 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0