Helgen är här

Albin har varit kräkfri i över två dygn nu så jag hoppas det är över. Diarréerna är kvar, men de kan tydligen hålla i sig ett tag efteråt. Maten går bättre och bättre, det är inte mycket han nekar längre. Nu skulle jag behöva boka en tid för mätning och vägning som skulle ha blivit av för länge sedan, får se om jag hinner ringa BVC idag. Jag ska i alla fall passa på att sova med Albin på hans sovstunder eftersom jag ska ut och jobba inatt. Jag har varit ledig nu i över två veckor och hela ledigheten har gått åt till att ta hand om lillhjärtat. Nu har jag tre jobbnätter framför mig sedan är jag ledig i 1½ vecka och har sedan två jobbnätter. Ganska skönt att bara arbeta 50 % :)

Imorgon är det släktträff hos Johans mamma där det serveras dopp i gryta. En mysig tradition som hålls varje år innan jul och i år är det extra mysigt då vi har Albin med oss :)
Nu ska jag ta och hänga tvätt och sedan köra igång en ny maskin.
Ha en fin helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0