Kort kvällsinlägg

Barnen sover sedan en timme tillbaka. Hundarna är rastade och hemmet i någorlunda skick. Väntar just nu på att diskmaskinen ska bli klar så att jag kan plocka ur den lite snabbt. Sedan ska jag minsann sova för nu har jag i princip varit vaken sedan 05.15 igår.. Försökte halvsova lite i soffan när Albin var på dagis idag men Tova levde rövare så det var mindre lyckat :)

Tog om mitt blodvärde igår (eller kanske var det idag) och det har ökat från 105 till 112 på en flaska blutsaft. Jag har köpt ännu en flaska att tvinga i mig, men som det ser ut så får jag nog börja med järntabletter ändå.

Imorgon är det fredag och det känns helt underbart. Vi har inga speciella planer för helgen och det känns rätt så skönt.

Nu ska jag ta tag i diskmaskinen och sedan sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0