Jaktvecka och extra jobbnatt

Hela den här veckan är jag ensam med barnen. Johan är ute i skogen och jagar i princip från gryning till skymning. Det är inte det lättaste att ta hand om två småbarn, hundar och hus och hem men hittills har det gått skapligt. I fjol under jaktveckan så var båda barnen riktigt förkylda och det var inte roligt, tur att jag hade syrran som kunde hjälpa till då.
 
Albin har sin andra dagisdag av tre idag. Det känns så skönt att han trivs så bra där och det nästan aldrig är några problem att lämna. 
 
 
Ikväll kommer lillasyster och hennes kille hit och äter middag med oss. Sedan stannar syrran kvar över natten så att jag kan åka och göra min extra jobbnatt. 
 
Idag blåser det stormvindar ute och jag passar på att hänga tvätt ute, härligt när den blir torr nästan direkt :)
 
Nu ska jag ta min lilla dotter och vila, hoppas ni har det bra!
 
 
 
Världens vackraste 1-åring :)
 
 
 
 
 
Min nya favvopryl, nya Ipad :)
 
 
Tuff brud :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0