Kalas, kalas och mera kalas

Förra veckan var vi på kalas, igår var det kalas, idag är det kalas, nästa vecka har vi två kalas och veckan därpå ännu två. Haha, mycket kalas blir det när man har två stora släkter :) Det är roligt att träffa nära och kära, men det blir alldeles för mycket godsaker. Jag som försöker hålla igen lite, misslyckas varje vecka :) Johans syster sa igår om inte nån kunde ha ett kalas med nyttiga godsaker.. det vore kanske nåt :) Det har inte blivit mycket till motion för min del heller. Har fått tagit bilen rätt mycket till och från dagis av olika skäl, men nästa vecka hoppas jag på enbart promenader :)

Nu sussar småknoddarna ute på altanen och jag ska pyssla med lite smått här hemma.

Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0