Dagisvecka och funderingar

I måndags var det ett riktigt surväder ute så jag tog med mig barnen ner till deras kusiner som bara bor några hundra meter bort (fågelvägen). Jag och Michaela fikade och surrade medan de större grabbarna härjade omkring och Melvin och Tova satt lugnt och stilla framför teven :) Timmarna gick lika fort som alltid och vi bestämde att ses allihopa igen på torsdag.

Denna tisdag bjöd på riktigt fint väder! Vi började dagen med en prommis till dagis. Albin blev så jäkla glad när han fick syn på barnen :) Under tiden Albin var borta så pysslade jag med hemmet. Grejade och plockade lite i Tovas blivande rum medan hon sov sött i vagnen. Det känns så himla skönt att vi redan renoverat rummet som blir hennes, bara inredningen som fattas :)

Den här dagen har även innefattat en hel del funderingar, planer och tankar. Våra planer inför framtiden och annat som kommer att påverka vår vardag. Hur det blir det visar sig inom en snar tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0