Året som gått

Kör väl samma lista som förra året då :)




Vad gjorde du 2011 som du aldrig gjort förr?

- Blev tvåbarnsmamma

 

 

Vad skulle du vilja ha 2012 som du saknade 2011?

- Samma svar som förra året, en resa utomlands

 

 

Vilket datum 2011 kommer du att minnas, och varför?

- Kommer komma ihåg flera datum det här året men om jag ska välja ett så blir det 12 juli då Tova föddes :)



Vart tog det mesta av dina pengar vägen?

- Barnen och huset

 

 

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011?

- Eric Amarillos sommarplåga

 

Vad ångrar du under 2011?

- Inget tror jag, kan iaf inte komma på något just nu



Blev du kär under 2011?

- Ja, fick ju en tredje kärlek :)




Vad gjorde du på din födelsedag?

- Oj, knappt att jag minns den. Blev firad av släkt och vänner antar jag :)



Hur skulle du beskriva din stil 2011?

- Pregravid halva året och postgravid andra halvan ;)

 

 

Vad ser du framemot år 2012?

- Albins 2årsdag, Tova fyller 1 år och sommaren såklart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0