Lite mer tid, tack!

Åhh jag blir lite smått galen på att tiden går så fort. Man hinner ju ingenting!! Det är så mycket jag vill göra på dagarna och varje kväll konstateras det att dygnet har för få timmar. Idag/ikväll har vi massor att göra. Taklist och dörrfoder ska sättas upp. Huset ska städas både uppe och nere. Mathandling. Baka. Bära in ved.. Ja listan kan egentligen göras hur lång som helst!


Och nu undrar ni kanske hur jag har tid att sitta här? :) Det har jag inte egentligen, men Tovatösen är mammig idag och vill bara vara i knä/famn så jag kan ändå inte göra nåt från "listan". Albin sover ute i vagnen och när han vaknat åker vi till Birsta så mathandlingen kan stökas undan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0