Vart tar helgen vägen?

Kan inte förstå hur snabbt en helg kan gå. Jag tyckte det nyss var fredagmorgon och nu är det snart ny vecka. Tänkte köra en liten helgsummering. I fredags så tog jag med mig barnen ner till Michaela och grabbarna. Där väntade vi in Johan och André som hade köpt med sig Bitelinepizza till oss alla :) Supergott var det, lätt de bästa pizzorna som finns! Vi rundade av kvällen ganska så tidigt eftersom Albin behövde sova. Vi var hemma runt 20-tiden och då satte vi oss och gjorde klart alla inbjudningskort.
Lördagen började med att Johan bytte bromsklossar på bilen. Jag var med barnen hemma hos mina föräldrar under tiden. På eftermiddagen åkte vi till Johans syster och hälsade på. Vi var där ett par timmar innan det var dags att åka hem och göra middag. Kvällen avslutade vi med film och lördagsgodis :)
Söndagen har vi (Johan) arbetat med plattläggning här hemma. Det är nästan färdigt nu och det blev tokbra! :)
Idag blev vi också bortbjuden på middag hos mina föräldrar :) Nu ikväll har Johan varit själv med barnen och jag har varit och spelat innebandy. Så himla roligt att det kommit igång igen :)

Lägger in lite bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0