Från regn till solsken

Veckan har som vanligt gått i rasande fart och redan i helgen blir det oktober månad. Jag tycker det nyss blev september. Fastän jag är mammaledig så tycker jag att tiden är på tok för knapp, det är så mycket jag vill hinna med på dagarna :)

Dagen idag började i alla fall väldigt tidigt. Jag och barnen hade några timmar tillsammans innan det var dagisdags för Albin. Det regnade rätt så kraftigt så vi tog bilen. Albin hade för första gången ett leende på läpparna när han kom till dagis :) Efter avlämningen så for jag och Tova vidare till min mamma. Där var även min moster och kusin :)

När klockan började närma sig 13 så åkte jag och Tova hem. Under dagen hade regnet omvandlats till strålande solsken så då blev det en prommis till dagis för att hämta storgrabben :) Riktigt jobbigt blev det uppför Duvedsbacken med barnen i syskonvagnen och solen som låg på, dagens träning är med andra ord avklarad :)

Nu har jag kört ett varv med dammsugaren och hängt en drös med tvättade kläder på tork ute. Om någon timme kommer Johan hem så det är väl dags att börja fundera ut någon middag.
Har ni möjlighet så gå ut och njut i solen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0