Fredag idag!

Har tänkt att blogga i flera dagar nu men tiden räcker inte riktigt till. Det finns så mycket att göra hela tiden, både roliga och mindre roliga saker. Veckan har bara flygit förbi och i måndags var vi som sagt hos lillasyster på Alnö. I tisdags var det dagisdags för Albin och för min del blev det en städ- och tvättdag. På kvällen var det zumba på schemat :). Onsdagen bjöd på riktigt fint väder och det blev flera barnvagnspromenader den dagen. Jag och Tova gick även ner en sväng till Michaela och Melvin och umgicks. Det kändes lite ovant att vara där utan Albin och Milian hemma, det blev alldeles tyst och lugnt i hela huset :) Igår efter Albin blivit avlämnad på dagis så for vi vidare till Sundsvall till min storasyster. Vi strosade runt på stan och käkade lunch på Barista. Vi åkte hem lagomt tills att Albin skulle hämtas på dagis. Nu är det äntligen fredag, igen! Vi har faktiskt inget planerat för dagen. Jag har kört igång en maskin med tvätt och kanske kör en omgång med dammsugaren om jag orkar.

Förutom det ovan nämnda så har jag grejat på ett litet nytt projekt här hemma. Tänkte lägga in en bild i helgen på resultatet :)

Btw, ikväll börjar säsong 7 av Supernatural och på söndag startar säsong 8 av Desperate housewives. Kul med nya seriestarter :)

Ha en fin fredag!


Abbe i onsdags efter dagis
Busungen klättrar upp i numera Tovas vagn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0