Tidig lördagmorgon

Helg eller inte, för Albin spelar det ingen roll. Han ska prompt stiga upp i ottan ändå :) Tova ligger fortfarnde och sover, som vanligt vid den här tidpunkten. Igår hade vi en mysig fredageftermiddag/kväll. Innan johan slutade jobbet så lastade jag i ungarna i vagnen och promenerade ner mot mina föräldrar. Vädret var superhärligt :)
När vi kom ner så gick vi vidare mot lekparken så Abbe fick busa lite innan middagen. Han åkte linbana och rutschkana och gungade :) Tova sov gott i vagnen hela utflykten.
Senare åt vi god tacos och efter maten så tog jag med mig Albin och gick ut en sväng till. Vi sparkade lite boll och han fick åka omkring i skottkärran :) Vi drack kaffe och åt glasstårta till efterrätt. Innan mörkret föll så tog vi hela familjen en prommis runt strandpromenaden. Albin somnade gott när vi kom hem runt 19-tiden.

Vi såg Idol och en film, sedan var vi båda så trötta att vi gick och la oss :) Somnade vid 22.30 och Albin väckte oss vid 05:30.  7 timmar sömn ska vara optimal sägs det, men ett par timmar till skulle absolut inte vara fel :)

Idag ska vi på kalas och sedan har vi lite hussysslor som vi ska dona med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0