Slut på helgen

Igår hämtade vi syskonvagnen som varit på lagning. Känns toppen att få tillbaka vår vagn, den är så mycket bättre än lånevagnen vi hade. När vi ändå var på Barnens hus så passade vi på att köpa en syskon-åkbräda till emmaljungavagnen. Vi provade den igår och Albin tyckte det var jätteroligt att åka med :) Den var dyr som tusan så jag hoppas vi får användning för den.





När vi ändå var i Birsta trakterna igår så åkte vi en sväng till Johans syster och hälsade på. Där blev vi bjudna på smörgåstårta lagomt till lunch :) När vi kom hem så bytte Johan däck på sharanen och jag tog med barnen ut på en promenad. Vädret var riktigt fint och lika fint är det idag. Snart är det dags för Abbes lunchvila och då tänkte jag passa på att ta en prommis med alla hundar och barn :)
Igårkväll var det dags för innebandy. Lika roligt som alltid var det! :) Vi var åtta stycken som spelade så det blev toppen med en avbytare i varje lag! När vi åkte hem från träningen så såg vi en grävling på vår väg. Jag hoppas verkligen att vi inte träffar på den något mer och att dennes bo inte ligger nära vårat hus. Vi som brukar ha hundarna ensamma ute på gården, nu är det slut på det.




Vi hann även med att se en bra film igårkväll innan vi la oss. Colombiana hette den, HÄR kan ni läsa om filmen :)
Ikväll ska vi se första avsnittet av The walking dead, säasong 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0