Första föräldramötet

Dagen har rullat på i en väldans fart, precis som det brukar :) Albin var på dagis mellan 9 och 14, därimellan hade jag planerat ett besök på kyrkis men Tova sov så himla gott i vagnen efter dagispromenaden och jag hade inte hjärta att väcka upp henne. 3½ timme sov lillskruttan :) Kanske hinner med kyrkis nästa vecka istället!

Det blev lite småplock och städ innan det var dags att hämta hem grabben. Väl hemma började jag lite smått med middagen och bakade en äppelkaka. Mina föräldrar skulle vara barnvakt åt Abbe ikväll och då ville jag ha nåt att bjuda på :) Jag (och Tova) åkte sedan iväg på föräldramöte. Johan var fast i jobbet och missade tråkigt nog det hela. Det var faktiskt både roligt och intressant att få inblick hur våra små har de på dagis :)

Nu gör jag kväll, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0